Pagina's

zaterdag 9 oktober 2010

Workshoppie

Afgelopen woensdag heb ik samen met mijn oud-collega's een workshop gedaan bij de taartwinkel in Den Bosch. We maakten een basistaart. Helaas liet mijn fantasie me een beetje in de steek..... dus ik was niet helemaal tevreden over mijn taart, maar hij zal vast wel lekker smaken! :) 

Even wachten tot de volgende stap: het versieren!
Druk aan het werk....

Mijn taartje.....

Ik zal later nog een foto bijplaatsen van iedereen met hun taarten.... :)

3 opmerkingen:

Anita zei

Ohhhhhhhhhh die ziet er ook weer helemaal tegek uit!!

Hanneke zei

Ik vind hem erg mooi!
Mijn taart is al bijna op!
Ik ben erg benieuwd naar de groepsfoto...

Groetjes Hanneke

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Hij is wel heel leuk klaartje!!
Ben benieuwd naar de foto met z'n allen!! :-)
Groetjes! Yvonne