Pagina's

donderdag 2 juni 2011

Cake Bavaroise ijsjes

Pas geleden liet Rudolph van Veen bij Life4you hele leuke ijsjes zien. Die wilde ik ook maken!
Dus deze week het recept hier uitgeprint en aan de slag gegaan.... 

Eerst eens op zoek naar de ijsbekertjes. Gewoon bij de supermarkt te koop.... zou je denken...... Maar helaas! 4 supermarkten in de omgeving gehad, maar geen bekertjes. Dan maar ff langs de snackbar! 12 bekertjes gekocht en mee naar huis genomen.


Hmmm, deze zijn volgens mij toch wat te groot, daar hebben we wel een oplossing voor: 


De cakemix in de bekertje en hup de oven in! De bekertejs verkleuren helemaal niet in de oven, dus ze komen er zo uit: 


Ondertussen de bavaroise gemaakt en in de koelkast gezet. Nadat de cakejes goed afgekoeld waren heb ik de bavaroise op de cake-jes gedaan. Helaas was de bavaroise niet helemaal zo stijf als ik had gewild. De volgende keer dus maar een extra velletje gelantine denk ik.... Maar het was wel lekker! 



4 opmerkingen:

Anita zei

MMMMMMMMM dat ziet er lekker uit!!!!

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Ze zien er heel leuk en lekker uit Klaartje!!

Audrey zei

Dat ziet er lekker uit!

Marcia Hamelijnck zei

Ze waren heeeeel lekker! :-)